Poznaliśmy się 10 lat temu i nie przypuszczaliśmy wtedy, że staniemy się takimi entuzjastami outdooru. W naszą pierwszą długą podróż wyjechaliśmy w 2015 roku. Odwiedziliśmy wtedy trzy kraje Azji Południowo-Wschodniej oraz Nową Zelandię. Podróżowanie po Nowej Zelandii uświadomiło nam, że uwielbiamy życie na kempingu i najlepiej relaksujemy się na łonie natury. Dwa lata po powrocie do Polski, w czerwcu 2018 wyruszyliśmy w kolejną podróż naszych marzeń podczas której spędziliśmy rok w Australii oraz odwiedziliśmy Borneo, Wietnam i Kambodżę. W 2021 roku przeprowadziliśmy się do Brukseli, która stała się naszą bazą wypadową do zwiedzania Europy. Pod koniec listopada wyjechałam na Working Holiday do Kanady (Aga).

Kilka słów o nas...

Aga: Moją ulubioną porą dnia jest rano, posiłkiem - śniadanie, a obuwiem - japonki. Uwielbiam życie na kempingu i spanie w namiocie - szczególnie w tym na dachu. Podróżowanie z ograniczonym budżetem nauczyło mnie doceniać najprostsze posiłki. Kocham chodzić po lesie i górach, ale lubię też polenić się czasem na plaży. Moim wymarzonym krajem do życia jest Nowa Zelandia.

Tomek: Dzień zaczynam od wypicia mocnej kawy, a moją ulubioną zupą jest grochówka. Dzięki podróżowaniu doceniłem smak polskiej kuchni. Najlepiej czuję się w górach, lesie lub nad jeziorem, gdzie mogę oddać się bez reszty wędkowaniu. Moim ulubionym wspomnieniem z ostatniej podróży jest wyprawa motocyklowa po północnym Wietnamie. Moim ulubionym miejscem na świecie jest Nowa Zelandia, w której chciałbym kiedyś zapuścić korzenie.